Holland ook wat warmer ? - Reisverslag uit San Remigio, Filipijnen van Marjo Nijssen - WaarBenJij.nu Holland ook wat warmer ? - Reisverslag uit San Remigio, Filipijnen van Marjo Nijssen - WaarBenJij.nu

Holland ook wat warmer ?

Door: marjo

Blijf op de hoogte en volg Marjo

07 Juli 2013 | Filipijnen, San Remigio

hoi allemaal,

niet zo veel te melden hoor, maar we waren toch in bogo vandaag dus maar even de mail en m'n fileservers op kantoor checken.

Marilyn zit even te " face boeken" en zag dat het in Nederland ook wat warmer geworden was, dat doet dus niks af aan de warmte hier, ik Joey en Davy hebben nogsteeds last van die verveldende hitte uitslag, het is nog niet zo erg als vorige keer ( 2 jaar geleden ) want toen had ik er meer last van. we gebruiken nu wat " johnson baby poeder op de uitslag, dat verzacht de jeuk een beetje.

We moeten nog op zoek naar een hardware store voor zwarte latex om de zij muren van de bioscoop ( garage ) zwart te verven, nu reflekteert er veel te veel licht van de zij muren, voor de locals maakt dat niet uit maar ik stoor mij er een beetje aan. De broer van Marilyn heeft nog wat zwaardere boxen om uit te proberen want het geluid is nog wat magertjes.

morgen ochtend om 05:00 uur vertrekken we naar de (cebu) city om wat aan de auto te laten repareren en gelijk even langs een groot winkelcentrum te gaan voor wat fatsoenlijk vlees en groenten, want die in stukken gehakte varkens hier op de markt doen niet veel goeds aan de eetlust van mij.

wellicht tot morgen vanuit de Mall.

oja, als het zaterdag goed weer is wordt het feest in de tuin, dan worden alle knuffels en kleding uitgedeeld. ( anders wordt het over twee weken )

groetjes,

Marjo, Marilyn en de kids.

• 07 Juli 2013 - 16:39

Rian:

Wat vervelend die hitte-uitslag. Een alternatief voor de babypoeder is misschien mentholpoeder (met natuurlijke menthol). Dat verkoelt en kalmeert de huid. Sterkte ermee. Hopelijk wordt het niet erger.

• 07 Juli 2013 - 20:30

Piet Naaijkens:

Het is hier nu inderdaad heerlijk zomerweer met temperaturen rond de 25 graden.
    Veel succes met de auto, het eten en de bioscoop

• 09 Juli 2013 - 00:15

Wim:

Hoi Marjo,
    hopelijk gaat het helemaal goedkomen met het (weer voor het) tuinfeestje zaterdag.
    en heb je een lekker stukje kipfilet gevonden in de mall ;-)

hier is het inderdaad lekker warm ook in NL. We hebben de BBQ/grill alweer uit de kelder opgevist.

Groetjes uit Tilburg