waarom werkt er hier niets !! - Reisverslag uit Cebu City, Filipijnen van Marjo Nijssen - WaarBenJij.nu waarom werkt er hier niets !! - Reisverslag uit Cebu City, Filipijnen van Marjo Nijssen - WaarBenJij.nu

waarom werkt er hier niets !!

Door: Marjo

Blijf op de hoogte en volg Marjo

22 Juli 2013 | Filipijnen, Cebu City

Hoi allemaal,

het is weer een poosje geleden dat ik een fatsoenlijke internet verbinding ter beschikking had. ik zit nu in een internet cafe in Cebu City. vandaag krijg de Ford weer wat onderhoud ( een bushing van de stuurinrichting heeft het begeven ) Vorige week zaten we in Manilla, ook daar hadden we geen internet en daar had ik zo op gehoopt. we zijn in Manilla naar een grote Mall geweest die meer op een pretpark lijkt. in de kelder rijd een treintje, en is er een racebaan voor de jongens. op de 2e verdieping is een een grote speel hal met ook een speeltuin voor de kids waar ze lekker konden klimmen en spelen. ook op de 2e verdieping was een draaimolen van 2 verdiepingen hoog. en op de 3 verdieping een grote speel hal met " je gelooft je ogen niet " en complete achtbaan ( niet zo heel groot maar toch respectabel voor binnen in een winkelcentrum ) Vanavond gaan we bij een kennis slapen die voorheen in hogerheide woonde daar blijven we morgen ook nog en gaan waarschijnlijk woendsdag ochtend weer naar huis ( naar Kinawahan dus )
we zijn nu in een grote mall genaamd "Ayalla" bij de eerste winkel waar we binnen gingen kwamen we al een bekende tegen " onze Noor Rune met gevolg" straks gaan we lekker samen eten bij " gerry's grill " beetje duur maar wel goed eten, dat is weer eens wat anders dan de eeuwige " Jolly bee rijst met kip". alles gaat goed met ons en de kids, ik heb alleen een ontstoken mugge beet op mijn onderbeen die ik goed in de gaten houd momenteel is dat een gat van ongeveer 1 cm.

de kinderen stormen nu binnen en ga ik dus stoppen want dat werkt dus niet zo lekker.

groetjes,

Marjo, Marilyn, Joey en Davy

• 22 Juli 2013 - 08:59

Rian:

Wat fijn weer wat van jullie te horen. De jongens vermaken zich opperbest zo te lezen ;)
    Let jij wel goed op jezelf en je been, lieverd?
    XXX Rian

• 22 Juli 2013 - 10:55

Piet Naaijkens:

Hoi

zo zie je maar hoe wij hier in Nederland verwent zijn.
    Zo te lezen kom je de dagen aardig door en is het wel vol te houden neem ik aan.

groeten Piet

• 22 Juli 2013 - 23:47

Ad Nijssen:

Ach, overal is het wel eens wat, je laat een sterretje in de voorruit repareren voor je met vakantie gaat, en 1200 km verder zit er een barst in van 30 cm. Dan halen ze hem er maar uit over een week of zo, deze liggen ook niet op de plank blijkt.
    Jullie ademen nog, en dat is een belangrijke voorwaarde om te blijven leven. Wij gaan intussen gewoon verder met frans praten voor een week of 2, maar dan wel thuis.

Ad, Marie Jose, Mark, Julia, Andrea, Shahier en Danho(de kleine fransman).

• 28 Juli 2013 - 16:06

Ger , Jolanda, Riccardo En Leroy:

Hoi Hoi,
    Leuk om jullie verslagen te lezen en zo te weten dat het goed met jullie gaat ! (op je ontstoken muggenbult na dan).
    Hier gaat ook alles goed, ook met jullie vissen ! (ze groeien als kool hihi )

lieve groetjes van Ger, Jolanda , Riccardo en Leroy xxx