lange reis achter de rug - Reisverslag uit San Remigio, Filipijnen van Marjo Nijssen - WaarBenJij.nu lange reis achter de rug - Reisverslag uit San Remigio, Filipijnen van Marjo Nijssen - WaarBenJij.nu

lange reis achter de rug

Door: marjo

Blijf op de hoogte en volg Marjo

05 Juli 2013 | Filipijnen, San Remigio

hoi Allemaal,

het heeft even geduurd voor het 1e verslag uit de Filippijnen maar hier is tie dan. de reis hier naar toe was een hele zit. uurtje of 5 onderweg voor het vertrek van het vliegtuig vanaf schiphol. dan 11 uur in het 1e vliegtuig
na de landing op Hong kong verwachtte we 9 uur te moeten wachten maar dat werden er bijna 11. Dan weer een paar uurtjes vliegen naar Cebu. en op Cebu nog een uurtje of 3 in het busje zodat we om 23:30 op de plaats van bestemming aan kwamen. Dat is dus vanaf 08:00 zondag morgen tot 23:30 maandag avond in Kinawahan locale tijd ( 6 uur er af trekken.

Petje af voor de jongens, ze hebben het weer heel goed gedaan, op Hong Kong begonnen ze wel wat vaker te vragen hoe lang het nog duurde, maar ja vraag een kind maar eens 11 uur ergens op te wachten terwijl het verder niets te doen heeft.

hoe is het hier ? nog al warm, gelukkig staat er vandaag wel een leker windje ( ongeveer 4BF denk ik ) dat koelt wel lekker af en verdampt je zweet wat beter, zowel ik als de jongens hebben wat last van hitte uitslag, komt van al het zweten we douchen zo'n beetje 3x per dag, dat koelt lekker af en het zout is weer van je lichaam af wat beter is voor de uitslag en de jeuk.

Marilyn is weer lekker aan het bij kleppen met familie, vrienden en bekenden.

dinsdag was onze goede vriend Rune uit noorwegen ook gearriveerd hij had een plaatsgenoot genaamd Knud bij hem die wonderwel redelijk Nederlands sprak ( ? ) Donderdag zaten we in Bogo en daar kwam ik dan weer een belg tegen die ongeveer ( in de filippijnen ) een 8 kM bij ons vandaan woont. wel grappig om binnen 1 week 2 man tegen te komen die nederlands speken.

Vandaag vrijdag zijn we bij Rune en Analyn geweest voor een klein feestje inverband met het inzegenen van hun huis hier.

morgen gaan we samen met Rune en Analyn zwemmen.

Maandag gaan we naar de City ( Cebu City dus ) om even naar de auto te laten kijk we hebben wat problemen met het raam van de bestuurder en er is een rubber ring verdwenen uit het bestuurings stysteem.

tot zover dit verslag.

Foto's heb ik nog niet. komt de volgende keer

• 05 Juli 2013 - 09:58

Rian:

Ha broertje. Fijn te lezen dat jullie goed aangekomen zijn, ook al duurt zo'n reis dan toch lang. Ben benieuwd naar de foto's ;) Veel plezier daar! Groetjes en een dikke kus voor de jongens.

• 05 Juli 2013 - 14:44

Pa En Ma Nijssen:

Hallo Marjo, Marilyn, Joey en Davy. Wij zijn blij dat jullie reis na wat vertraging verder goed is verlopen. Wij wensen jullie een hele prettige vakantie! Veel liefs en groetjes voor jullie allemaal van opa en oma Nijssen