nog een 3 nachies slapen - Reisverslag uit Nieuw-Vossemeer, Nederland van Marjo Nijssen - WaarBenJij.nu nog een 3 nachies slapen - Reisverslag uit Nieuw-Vossemeer, Nederland van Marjo Nijssen - WaarBenJij.nu

nog een 3 nachies slapen

Door: Marjo

Blijf op de hoogte en volg Marjo

27 Juni 2013 | Nederland, Nieuw-Vossemeer

nou, de koffers staan gepakt. nog even de herkennings labels er aan plakken zodat we onze koffers straks makkelijk herkenen op de bagage band. vanavond nog even mijn electronica tas inpakken. laptop, navigatie in 3-voud, beamer harddisks met tegen de 100 films en serie's.
de DVD spelers van de jongens zitten al in de handbagage.

gisteravond de vijver schoon gemaakt en Ger wat uitleg gegeven (bedankt Ger ! dat je dit voor me wil doen). de achterste bank uit de auto gehaald en ingepakt, die mag 6 weken in de loods bivakeren. Anders past de bagage niet in de auto 5 grote koffers 4 stuks trollys als handbagage, de rugzakjes van de jongens en mijn weekend tas vol met electronica. ( ik ga op vakantie en neem mee ? : zo'n beetje alles dus )

tot dinsdag of woensdag verwacht ik het volgende reisverslag

• 28 Juni 2013 - 09:07

Rian:

Er gaat idd een heleboel mee op reis. We gaan jullie zeker volgen en hopen dat je regelmatig laat weten hoe het daar met jullie gaat. Rest me nog jullie een hele voorspoedige en veilige reis te wensen. XXX